W ostatnich latach coraz więcej firm decyduje się na wykorzystanie influencerów do promocji swoich produktów lub usług w mediach społecznościowych.
Czy taka strategia marketingowa rzeczywiście przynosi pozytywne efekty? Jakie są wady i zalety korzystania z influencer marketingu?
Czy jest to opłacalna forma reklamy dla małych i średnich przedsiębiorstw? Czy znane osobistości z branży mają większy wpływ na konsumentów niż tradycyjne kampanie reklamowe? Zapraszam do dyskusji na ten temat.
Czy warto inwestować w influencer marketing?
Moderator: Admin1
-
- Posty: 18
- Rejestracja: 3 lut 2024, o 22:40
- Lokalizacja: Russia
- Podziękował;: 0
- Otrzymał podziękowań: 0
- Kontakt:
-
Na pewno nie jest to bardziej bezzasadne aniżeli Twoje chociażby czepialstwo dot. niezbyt_dbających_o_pisownię Ale nie zamierzam się kłócić
Tak czy siak - czasami przed napisaniem posta warto byłoby się zapoznać, czy aby na pewno pisze się na właściwy temat, nieprawdaż? :>
Tak czy siak - czasami przed napisaniem posta warto byłoby się zapoznać, czy aby na pewno pisze się na właściwy temat, nieprawdaż? :>