Lekarze orzecznicy ZUS

Podziel się swoją historią

Moderator: Admin1

Awatar użytkownika
BabciaTeosia
Posty: 49
Rejestracja: 16 sty 2013, o 13:37
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 0

Lekarze orzecznicy ZUS

Post autor: BabciaTeosia »

Jestem po spotkaniu z lekarzem orzecznikiem ZUS i jeszcze do tej pory "szarpie" mnie na to wspomnienie.Choruję od ponad pół roku i skończył mi się okres możliwy na otrzymywanie zwolnień lekarskich.Lekarz wystawił mi opis choroby i skierował do ZUS po świadczenie rehabilitacyjne uznając że powinnam jeszcze się leczyć. Słyszałam opowieści o lekarzach zusowskich ale myślałm że ich zła opinia wynika z zawiedzionych nadzieji pacjętów.No i doświadczyłam na własnej skórze chamstwa, pogardy ,podważania kompetencji lekarz prowadzącego oraz wręcz ośmieszania przez Panią lekarz orzecznik.Nawet nie wiem czy specjalizacja Tej Pani upoważnia ją do wystawiania opini o mojej chorobie. Czekam teraz na wydanie decyzji i tak naprawdę to nie wiem czy dalej walczyć.
Awatar użytkownika
Xenia45
Posty: 144
Rejestracja: 15 sty 2013, o 22:28
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 0

Re: Lekarze orzecznicy ZUS

Post autor: Xenia45 »

Trudna jest walka z naszym jedynym w swoim rodzaju ZUS-em ale nie można się poddawać. Ktoś kiedyś powiedział "Dopóki walczysz jesteś zwyciężcą". Niektórzy by pewnie porównali potyczki z ZUS-em do walki z wiatrakami ale najważniejsze nie dawać za wygraną.
Najciekawsze jest jednak w tym ZUS-ie to, że słyszałam, że są takie przypadki, że ludzie chcieliby jeszcze pracować , a ZUS traktuje ich jak niezdolnych do pracy, a Ci co faktycznie nie mogą, bo zdrowie im na to nie pozwala nie mogą uzyskać renty....
Trzymam kciuki, żeby decyzja o przyznaniu świadczenia rehabilitacyjnego była pozytywna. Daj znać jak już coś będzie wiadomo. Głowa do góry i nie poddawaj się!
Awatar użytkownika
BabciaTeosia
Posty: 49
Rejestracja: 16 sty 2013, o 13:37
Podziękował;: 0
Otrzymał podziękowań: 0

Re: Lekarze orzecznicy ZUS

Post autor: BabciaTeosia »